Skolepraktik

I Børnehuset tager vi gerne imod elever i skolepraktik. I løbet af praktik ugen kan du få indsigt i, hvordan det er at arbejde som pædagog i en børnehave.

Under din skolepraktik får du mulighed for bl.a. at lege med børnene, læse højt for børnene, at hjælpe børnene med det de endnu ikke kan klare selv. Derudover vil der også være udførelse af en række praktiske opgaver, som dagen også indeholder for det pædagogiske personale bl.a. tørre borde af før- og efter måltider, og feje gulv.

Kom med godt humør og lyst til jobbet, og så skal vi nok sørge for en indholdsrig uge for dig i skolepraktik.

Læs mere i vedhæftede dokument om forventninger til en skolepraktik i Børnehuset, og husk godt med udetøj da vi er ude i al slags vejr og en god madpakke selvfølgelig.

Skolepraktik i Børnehuset.pdf

Shape Created with Sketch.