Aula intranet

Aula er Børnehusets intra. Her vil I som forældre kunne følge med i Jeres barns hverdag. Aula er også vores fælles kommunikations platform i huset.

Her vil I de fleste dage kunne se hvad jeres barns stue har lavet i løbet af dagen, både billeder og tekst. Desuden er det også her I vil kunne se månedsplanen for jeres stue.
Vi vil løbende opdatere nyhedsvæggen på Aula, så I altid kan følge med i hvad der forgår i hele huset eller hvis der skulle være nogle vigtige beskeder til jer, så vil det også være her i kan orienterer jer om dette.
Aula har også en beskedfunktion, hvor I vil kunne skrive til jeres tilhørsstue (f.eks hvis jeres barn er syg, holder fri eller hvis der er noget I synes er vigtigt for personalet at vide), til lederen eller lave legeaftaler med andre børn via kontakt til andre forældre. Her vil I også blive adviseret om ferietilbagemeldinger og fristen herfor. Jeres børn kan meldes syge fra dag til dag, hvor ferie/fri kan indtastes for længere perioder.
I kalenderen er det muligt, at følge med i huset og stuens planlagte aktiviteter og aftaler.
Alt i alt er dette vores største kommunikations redskab ud til jer forældre. Dog vil vi stadig opfordrer jer til, at tage personligt fat i personalet når det er muligt ved aflevering eller afhentning, da vi stadig prioriterer og værdsætter den daglige fysiske kontakt.